LleidaHack organitza una TechMeeting via streaming per Twitch

L'activitat es realitzarà aquest divendres 20 de març a partir de les 19:00 hores.

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Streaming
Inici:
Techmeeting 2003

Recordeu que el passat 28 de febrer Lleidahack, l'associació creada per estudiants de l'Escola Politècnica Superior per a fomentar la passió per la tecnologia i la informàtica, van presentar un nou projecte de xerrades, les TechMeetings.

Un nou concepte de xerrades gens convencional, més proper i col·loquial. El format consisteix en diverses microxerrades de 10/15 minuts realitzades per un expert (en la primera TechMeeting van ser Sergi Vila, Juliana Fernandes i David Castellà) en un ambient relaxat, que en aquella ocasió va ser el Bar Tremola, i on després es va obrir un debat informal on tothom va tenir l'oportunitat de preguntar i aprofundir en les diferents temàtiques. [veure notícia]

L'idea era oferir aquestes xerrades regularment però l'actual alarma sanitària impedeix, com és evident, reunir-se per realitzar-la de forma presencial.

En aquest sentit des de LleidaHack us proposen fer una TechMeeting via streaming per Twitch aquest divendres 20 de març a partir de les 19:00 hores. [twitch.tv/lleidahack]

La primera ponent és la Bianca Padurean! Graduada en GEIADE i actualment cursant un màster en Big Data & Analytics en EAE business school i treballant a SEMIC en desenvolupament de Business Intelligence (Qlik View, Qlik Sense, Nprinting) i optimització de processos.

També hi participarà en Mariano Moyano, especialitzat en Inteligència de dades orientat a Big Data, actualment és Software & Big Data Engineer a Indra. Ha estat PMO de el projecte de implementació de Sistemes centralitzats de Llicències de conduir a la Província de Buenos Aires.

I per últim però igual d'important en Gerard Rovira, Front End Engineer a Facebook especialitzat en JavaScript, React, Relay/GraphQL i Hack, escriu les interfícies que alimenten l'experiència integrada en l'aplicació.

Recordeu! TechMeeting de LleidaHack per streaming aquest divendres per tal d'ajudar en el vostre/nostre confinament obligatori. No us ho podeu perdre!