Lliurament de premis de FotoMath 2017-18

El concurs de fotografia matemàtica organitzat pel Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Departament de Matemàtica
Contacte:
Telèfon: 973 70 27 04
Email: secretaria@matematica.udl.cat
Inici:
FotoMath 2017-18

El proper dijous 18 d'octubre de 2018, a les 19.00 hores, a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior és realitzarà l'acte de lliurament de premis de la cinquena edició del concurs FotoMath, concurs de fotografia matemàtica organitzat pel Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida.

En aquesta edició el concurs ha comptat amb amb 342 fotografies participants i el jurat ha decidit atorgar els premis a:

• Primer premi: Cercles infinits d'Albert Charles Bernis.
  • Segon premi: Nombre primer de José Manuel Garcés Gargallo.
  • Tercer premi: Una espiral de música de Jordi Casanovas Salas.

A més, s'inaugurarà l'exposició de les 25 fotografies finalistes al vestíbul del primer pis de l'EPS que restarà en exposició fins al gener del 2019.

Podeu veure l'exposició de totes les fotografies participants a http://www.fotomath.udl.cat/