Meetup GDG Lleida sobre Desenvolupadors i Tecnologia

Adreça:

parc Científic i Tecnològic de Lleida

Preu:
Activitat gratuïta (prèvia inscripció)
Organitza:
GDG Lleida
Web:
Inscripció
Inici:
DTMkdL5W4AAfWuP

El Google Developer Group de Lleida, GDG Lleida, organitzarà des del mes de gener del 2018 un Meetup mensual en les instal·lacions del Parc Científic de Lleida. La primera cita serà aquest dijous 18 de gener, a les 18:30 a l'edifici Cedico del Parc Científic, i tindrà com convidat a Andreu Ibáñez, Coordinador dels Laboratoris TIC del Parc Científic entre diverses facetes, que presentarà en els 15 minuts els diferents laboratoris i iniciatives per aquest 2018, entre les quals s'expliquen el nou Laboratori TIC, l'Artificial Intelligence LAB, i la convocatòria de beques Google Summer of Code, programa per a estudiants universitaris de Google. La resta de la sessió serà oberta, per a presentacions d'altres persones o simplement networking.

El Meetup té com a primer objectiu crear comunitat a Lleida de desenvolupadors i interessats a les noves tecnologies, i encara que organitzat pel GDG Lleida proper a Google, les tecnologies i temàtiques a tractar seran diverses i obertes als interessos de tots.

L'assistència és gratuïta però us demanem per deferència que us apunteu en el Meetup per una qüestió logística.

ATENCIÓ: se sortejarà entre els assistents a l'esdeveniment dos kits de Google Assistant SDK valorats en prop de 100 €