Període de Matrícula al curs d'estiu GFT-EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:
[caption id="attachment_4868" align="alignnone" width="470" caption="Inauguració de la seu de GFT al PCiTAL"]Noticia_PCUDG_GFT[/caption]

Recordem a tots els estudiants que vau formalitzar la preinscripció al curs Introducció als grans sistemes informàtics dels bancs, coorganitzat per l'empresa GFT i l'EPS, que els propers dies 4 i 5 de juliol s'ha de formalitzar la matrícula definitiva al curs, a la Secretaria Acadèmica de l'EPS (0.09), de 10 a 13h.

Així mateix, us informem que encara queden 7 places lliures. Si algun estudiant, que compleixi els requisits (estudiants de l'últim curs en titulacions d'informàtica ETIS, ETIG, EI i MEI) hi està interessat, pot anar a fer la matrícula directament els dies 4 o 5 de juliol.

Us recordem que els estudiants que superin els curs, participaran en un procés de selecció, al mes de setembre, per ENTRAR A TREBALLAR A GFT.

GFT, és una companyia proveïdora de serveis i solucions de tecnologies de la informació (TI) innovadores a escala internacional, que el passat mes de febrer va inaugurar al Parc Científic i Tecnològic de Lleida una nova seu dedicada al model de negoci software factory. GFT Lleida ja ha incorporat 15 treballadors des del febrer, quan es va establir la companyia, i espera arribar als 150 treballadors en els propers 3 anys.

NO PERDIS AQUESTA OPORTUNITAT DE TREBALL QUALIFICAT: EL PRIMER PAS PER ACONSEGUIR-LO ÉS MATRICULAR-TE AL CURS D'ESTIU.

Trobareu tota la informació aquí