Presentació Doble Titulació Bachelor of Civil Engineering (VIA UC) - Enginyeria de l'Edificació (EPS-UdL)

Informació de l'esdeveniment
Inici:

doble titulacio

Des de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS-UdL) i el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Lleida (CAAT) us volem convidar a la presentació de la Doble Titulació Bachelor of Civil Engineering (VIA University College of Denmark) - Enginyeria de l'Edificació (Universitat de Lleida), que es preveu iniciar el proper curs acadèmic 2013-14 a l'EPS de la UdL.

La reunió informativa tindrà lloc a la Sala de Graus (aula 2.03) de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, el divendres 11 de gener a les 18 hores.

Amb aquesta Doble Titulació, els estudiants d'ambdues institucions tindran l'oportunitat d'estudiar com a mínim un any acadèmic (10 mesos o dos semestres) a l'altra universitat i rebre un títol d'ambdues institucions. Tot l'ensenyament i la qualificació acadèmica relacionada amb aquest doble grau serà realitzat en anglès, tant a la UdL com a la VIA UC.

Aquesta proposta neix amb la voluntat de possibilitar als titulats (Enginyers Civils o Enginyers d'Edificació) de qualsevol de les dues universitats (VIA UC - EPS) d'assolir una segona titulació, en una universitat estrangera, que es complementa perfectament amb el seu primer títol i que els capacita per a afrontar amb major garanties d'èxit els seus futurs reptes laborals. A més, el fet de dur a terme la doble titulació amb una altra universitat europea suposa que l'estudiant haurà d'afrontar el repte de traslladar-se i residir a l'estranger durant un període de, com a mínim, un any. Aquest fet pot ser determinant en la consecució dels objectius que planteja el recent implantat Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), l'objectiu principal del qual és formar professionals capaços de treballar de forma eficient en qualsevol país de la Unió Europea.

Creiem que accions d'aquesta índole són molt necessàries per dinamitzar el sector de l'edificació així com perquè els futurs professionals comprenguin i visualitzin de forma global les autèntiques i excel·lents oportunitats laborals que ofereix, a nivell europeu i mundial, aquest sector.