Presentació del programa de beques de Google Summer of Code i pràctiques i projectes als Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus EPS (2.03)
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta - Accés lliure
Organitza:
Laboratoris TIC PCiTAL i EPS
Inici:
Group-GSoC2019 Becaris 2019
Andreu Ibáñez, coordinador dels Laboratoris TIC del Parc Científic i responsable de diverses activitats de Google a Lleida, presentará el próxim dijous 28 de novembre i per 8é any consecutiu el programa de beques per a estudiants universitaris de Google, Google Summer of Code, que es duran a terme a l'estiu del proper any 2020.

Tanmateix ens presentarà la oferta de pràctiques en empresa i treballs de fí de grau i màster que als Laboratoris ofereixen als estudiants de l'EPS.

Cal destacar que Google ha atorgat 27 beques d'estiu a Lleida en els passats cursos, per un total de 170.000$, cosa única a tota Espanya:

[Google Summer of Code 2018]     [Google Summer of Code 2017]

[Google Summer of Code 2016]     [Google Summer of Code 2015]