Prova de nivell d'idioma per als estudiants de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:
[caption id="attachment_7330" align="alignnone" width="470" caption="Prova nivell d'idioma per a estudiants de l'EPS (Setembre 2013)"]Prova Tercera Llengua 2013 (14)[/caption]

La UdL ha organitzat unes proves de nivell per obtindre dades del coneixement de terceres llengües (alemany, anglès, francès o italià) dels estudiants que comencen enguany un grau, amb vista a tindre una visió de conjunt per poder fer una oferta de cursos d'idiomes adequada a les necessitats de la comunitat universitària.

A banda de la utilitat per a la institució, és convenient que els estudiants sapigueu quin és el vostre nivell per si voleu fer algun curs d'idiomes o per si penseu a fer alguna prova acreditativa. Al setembre ja es va fer una primera edició d'aquestes proves. Ara se n'ha preparat una segona per als estudiants que s'han matriculat més tard i per als que, per una raó o altra, no van poder assistir a la primera. A l'Escola Politècnica Superior es farà el dia 5 de desembre, a les 12:00 h, a l'aula 0.01.

Trobareu tota la informació referent a l'acreditació de coneixements de terceres llengües dels estudiants de nou accés als estudis de grau de la UdL (2013/14) AQUÍ