Reunió del Consell de l'Estudiantat de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Reunió CE

Enginyers/res!

Molts de vosaltres ja estareu ben informats i d'altres fins hi tot ja us haureu apuntat al Consell de l'Estudiantat. Però tant si ens coneixes com si no segueix llegint!

Des del Consell de l'Estudiantat t'animem a participar en tot allò que portem a terme, per aquest motiu tant si ja saps que fem com si no, vine a la 1a REUNIÓ Consell de l'Estudiantat EPS 2013/2014. En aquesta explicarem en detall el Consell a més de temes ben importants com:

- Col·laboració amb La Marató de TV3 d'aquest any (activitats, mètodes derecollir diners, etc).

- Primeres idees FEPSTIVAL 2013

-Vols ser delegat/da o potser ja ho ets?

Des del Consell de l'Estudiantat us seguim animant per escollir dos delegats/des per cada classe!

Feina d'un delegat/da: Una reunió mensual aproximadament i estar atent a les novetats del Consell de l'Estudiantat (dates de les conferències, festes, etc).

Recompensa d'un delegat/da: 2 crèdits ECTS per any dels 6 ECTS que heu d'aconseguir al llarg dels 4 anys de carrera! En altres paraules, que si sou delegats en només un any i, assistint a una trobada de delegats que es farà en breu, aconseguireu 3 ECTS!

Si tens ganes de participar en qualsevol d'aquestes qüestions que us plantegem vine aquest dijous, 17 d'octubre, a les 12:00h a l'aula 0.02de l'EPS!