Reunió d'experts FLL Lleida 2015: Trash Trek, buscar noves formes de gestionar els residus

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Logo-FLL-2015-7b721f51-300x254

El dimarts 24 de novembre, a les 18:30 h a l'Auditori de l'edifici Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera/Biblioteca del Campus de Cappont (Juame II, 67) l'Escola Politècnica Superior organitza, en el marc de la competició FIRTS LEGO League, una trobada amb experts amb l'objectiu principal que els ponents donin el seu punt de vista professional sobre el repte d'aquesta edició: Trash Trek, buscar noves formes de gestionar els residus

Amb aquesta reunió d'experts, que tradicionalment organitza l'EPS (FLL2014, FLL 2013), per als equips participants en la fase local de Lleida, s'intenta ajudar als equips a acabar de concretar el tema del projecte científic, assessorar a aquells equips que ja l'han decidit i ho tenen clar, donar l'oportunitat de presentar la seva proposta a algú amb coneixement del tema per que la valori, etcètera.

En aquesta edició s'han buscat experts de l'àmbit de les institucions públiques i de l'empresa privada. Els ponents convidats són:

- Ester Fanlo: Gerent de la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Lleida. Encarregada de la coordinació, planificació i gestió de les polítiques municipals en matèria de medi ambient i sostenibilitat, la neteja viària,  la recollida i l'eliminació d'escombraries.

- Wifre Gasto: Gerent de la empresa Ilnet. Empresa encarregada a Lleida de la recollida i gestió de residus.

- Daniel de la Fuente: Responsable de desenvolupament de nous productes a l'empresa de Ros Roca, especialitzada en el disseny i fabricació d'equipament per a la gestió i recollida de residus

- Joan Ibarz: Tècnic de Residus del Consell Comarcal de Segrià, per a la gestió mancomunada dels residus municipals.

De ben segur que els que explicaran serà molt interessant i de molt valor. També ens agradaria comentar que es pot  fer extensiva aquesta invitació a la reunió d'experts a la resta de companys del claustre, altres estudiantsAMPAs de centre que puguin estar interessats en el tema. Per tal d'organitzar de forma adequada aquesta activitat us preguem que confirmeu l'assistència i el nombre aproximat d'acompanyants en aquest mateix correu electrònic (direccio@eps.udl.cat).