Reunió informativa IAESTE LC Lleida a l'EPS

Web:
IAESTE LC Lleida
Inici:

IAESTE és una associació d’estudiants que afavoreix l’intercanvi per a l’adquisició d’experiència professional mitjançant pràctiques remunerades.

IAESTE LC Lleida reneix l’any 2007 de la mà del Consell de l’Estudiantat de l’Escola Politècnica Superior i aconsegueix contactar amb empreses de la zona per a, poc a poc, iniciar el programa IAESTE per a tots els estudiants de la Universitat de Lleida, arribant actualment a ser una de les associacions d’estudiants més actives de la UdL.

Però, … Què és IAESTE?

Què fa IAESTE per als estudiants?

Vols fer les pràctiques de la teva carrera d’enginyeria a l’estranger, durant l’estiu i cobrant?

Vine a la reunió informativa i de presentació de IAESTE LC Lleida el proper dijous 4 d'octubre a l'aula 0.01 de l'EPS i et donarem tota la informació sobre IAESTE i el seu Comitè Local de Lleida ... si vols passar un estiu diferent vine i informa’t!

T’oferim la possibilitat de viatjar a l’estranger, treballar, compartir l’experiència amb altres estudiants d’arreu del món i visitar el país en qüestió. I cobrant!

Apa, no t’ho pensis dues vegades, vine el dijous dia 4 d'octubre a les 12:00h a l’aula 0.01 de l’EPS i t’expliquem què és, com funciona, i què et pot oferir IAESTE.

T’esperem!