Reunió informativa Pràctiques Tutelades en Empresa - Grup d'estiu

Coordinadora de les Pràctiques Tutelades en Empresa - Margarita Moltó Aribau
Inici:
PTE Estiu2019

El dijous, 14 de febrer de 2019,  a les 12:00 hores a l'aula 0.02 de l'EPS, Marga Moltó, coordinadora de les Pràctiques Tutelades en Empresa de l'escola, durà a terme una reunió informativa referent a la possibilitat de realitzar les Pràctiques Tutelades en Empresa el proper estiu 2019.

Les Pràctiques Tutelades en Empresa es configuren com una activitat acadèmica integrada en el Pla d'Estudis i tenen caràcter obligatori. Permeten als alumnes apropar-se al món de la professió en la que dessitgen iniciar-se. Les situacions que viuran dins els centres laborals seran reals i els servirà per experimentar i conèixer les dinàmiques de les organitzacions, els estils de direcció i, en definitiva, la cultura empresarial.

Així mateix també tenen el valor de relacionar els aprenentatges acadèmics amb les pràctiques professionals. Així els estudiants poden entendre de forma més significativa les exposicions teòriques de l'aula a través de l'experiència viscuda durant el període de pràctiques.