Reunió informativa Programa Mobilitat IAESTE, curs 2015-16

Informació de l'esdeveniment
Inici:

cartell IAESTE

El proper dijous 1 d'octubre, a les 12h a l'aula 0.02 de la EPS  es durà a terme una reunió informativa referent a l'associació IAESTE (International Association for the Exchange of Students for Technical Experience) amb la presència d'en Cristian Solé, sots director de l'EPS de relacions internacionals i infraestructures.

Per tots aquells qui no sabeu què és IAESTE, dir que és una associació d'estudiants present a més de 80 països que ofereix la possibilitat de fer PRÀCTIQUES TÈCNIQUES REMUNERADES A L'ESTRANGER.

La reunió té l'objectiu de donar a conèixer l'associació: s'explicaran de primera mà experiències IAESTE d'estudiants de la nostra universitat que han fet les pràctiques a l'estranger i es donaran detalls sobre les diferents maneres en que es pot col•laborar amb l'associació per tal que vosaltres també pugueu aprofitar la gran oportunitat que ofereix IAESTE..

S'ha de tenir en compte que a la Universitat de Lleida IAESTE sol està present en la EPS, així que us animem a venir a la reunió i aprofitar aquest "privilegi"  i gaudir d'una inoblidable experiència IAESTE.

Si tinguéssiu qualsevol dubte o no poguéssiu assistir a la reunió, envieu un correu a iaeste@udl.cat i us informarem