Reunió informativa del Curs de Retitulació d'ETIM al GEM

Informació de l'esdeveniment
Inici:

industrials2

El proper dimarts 30 d'octubre, a les 18h a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, es realitzarà una sessió informativa referent al primer Curs de Retitulació adreçat als titulats en Enginyeria Tècnica Industrial especialitat Mecànica que vulguin retitular-se al Grau en  Enginyeria Mecànica.

La retitulació és un curs de 60 crèdits ECTS (equivalent a un curs acadèmic d'un grau) que permetrà als titulats en Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica, l'obtenció del títol de graduats en Enginyeria Mecànica, atorgat per les universitats espanyoles. Això suposa éssser un titulat en una titulació reconeguda a Europa, cosa que facilita:

- La mobilitat dels estudiants i professionals arreu dels països membres de la comunitat Europea.

- Permet el desenvolupament en la carrera d'investigació ja que dóna accés directament a màsters oficials amb la possibilitat d'iniciar el doctorat. A més, és necessari per a gaudir de beques predoctorals.

- Ofereix igualtat d'oportunitats amb altres graduats per a accedir a diferents llocs de treball.

- Permetrà accedir al cos de professorat d'educació secundària i universitària.

Mes Info