Reunió informativa del Màster d'Enginyeria Industrial

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Presentación1

Reunió informativa del Màster d'Enginyeria Industrial adreçada als alumnes de 3er i 4rt curs dels Graus de Mecànica i d'Electrònica Industrial i Automàtica

El proper dijous 27 de Novembre, a les 13 hores, a l'aula 0.01 de l'EPS, es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster d'Enginyeria Industrial, conduent a la professió d'Enginyer Industrial.

En aquesta reunió, de caire informatiu, s'explicaran les condicions d'accés, l'estructura i durada del màster. Així mateix, s'informarà sobre la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK)

Atès que és important que disposeu d'aquesta informació de primera mà, i amb la possibilitat d'esclarir dubtes, us encoratgen a assistir-hi.

Albert Castell Casol
Coordinador del Màster Enginyeria Industrial