Reunió informativa del Màster en Enginyeria Industrial

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Reunio_informativa_MEIND

El proper dijous 23 de Febrer, a les 12:30 hores, a la Sala de Graus de l'EPS, es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster d'Enginyeria Industrial, conduent a la professió d'Enginyer Industrial, per als alumnes de 3er i 4art cursos dels graus d'industrials (Mecànica i d'Electrònica Industrial i Automàtica).

En aquesta reunió s'explicaran les condicions d'accés, l'estructura i la durada del màster. Així com també s'informarà sobre la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK): farem una videoconferència amb estudiants del Màster que actualment estan cursant el doble màster a la Universitat de Cranfield per a tenir el seu punt de vista sobre l'experiència.

Atès que és important que disposeu d'aquesta informació de primera mà, i amb la possibilitat d'aclarir dubtes, us encoratgen a assistir-hi.

Albert Castell
Coordinador del Màster Enginyeria Industrial