Reunió informativa sobre les opcions de Mobilitat/Doble titulació amb la Universitat de Cranfield

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Cyan-Square_white-logo-1

El proper 8 d'octubre a les 12 h, a la Sala de Graus de l'Edifici 1 de l'ETSEA, la professora Monica Rivas, ex-estudianta de l'ETSEA i professora de la Universitat de Cranfield farà una presentació dels Masters que es poden cursar en aquesta universitat.

Des de fa 2 anys l'Escola Politècnica Superior envia estudiants a Cranfield per tal de cursar el Màster en Enginyeria Informàtica i Enginyeria Industrial, obtenint al acabar bones oportunitats laborals i una gran experiència personal.

L'interès d'aquesta col·laboració, per tant està contrastat amb les experiències de molts estudiants de casa nostra.

Els estudiants que poden cursar estudis a Cranfield són de nivell de Màster, però si ets estudiant de grau, no et perdis aquesta presentació, ja que també t'interessa com a possible mobilitat i doble titulació per al futur.