Segueix el Google I/O Extended 2015 (Congrés Mundial de Desenvolupadors de Google) des de l'EPS i a més, emportat un munt de regals

Informació de l'esdeveniment
Inici:

static1.squarespace.com

Durant el dies 28 i 29 de maig, es celebra a San Francisco el Google I/O Extended 2015, congrés mundial de desenvolupadors de Google.

Atès el complicat que és anar-hi, Google facilita en streaming la majoria de sessions que s'hi realitzen a través de Youtube. I com són moments emocionants per als apassionats de la tecnologia, els Google Developers Group tenen per costum organitzar els anomenats Extended. Aquests esdeveniments són sessions on tothom es reuneix davant d'un projector, veient de forma conjunta la presentació, conversant sobre les novetats que vindran o les que van apareixent, etcètera.

El GDG de Lleida, amb col·laboració de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, organitzen aquest any el Google I/O Extended Lleida, en concret la transmissió de la keynote de Google des de els EEUU amb les següents dades:

- Data: 28 de maig - Hora: 18:00-22:00 - Ubicació: Sala de graus de l'EPS (com arribar) - Capacitat: 50 persones

ATENCIÓ:

MENJAR BEURE GRATIS ... SAMARRETA DE REGAL ALS 25 PRIMERS ASSISTENTS! ... i a més tindrem CARDBOARD DE GOOGLE  també de regal cardboards ... I  també tindrem de regal el LLIBRE de com PUBLICAR I TREURE PROFIT DE LES TEVES APPS AL PLAY STORE DE GOOGLE per a tots els assistents! IMG-20150522-WA0000