Seminari TIDIC. Digital Customer Experience
A càrrec d'Alessio Scotto, customer experience manager
- Lloc:
- online
- Adreça:
Seminari obert al públic (amb inscripció prèvia AQUÍ)
- Organitza:
- GTIDIC - TICAnoia
- Inici:
El Seminari TIDIC del mes d'abril ens aproparà a l'Experiència de Client Digital (Digital Customer Experience)
La Digital Customer Experience (CX) és un element clau dins de l'context actual de transformació digital de les empreses.
Què és la cultura de la CX? Perquè és tan important?
Les 3 dimensions de l'experiència. El gap entre Customer i Empresa.
Voice of customer. Impacte econòmic.
RON i ROX Emocions i records. Fidelitzar el Client
Amb la participació de HAPPY Costumer LAB,
El Seminari tindrà lloc el dia 28 d'abril a les 19h en format virtual i cal inscripció prèvia.
Els Seminaris TIDiC
Els Seminaris TIDIC són un espai de diàleg, aprenentatge, i discussió entre els estudiants del grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació (GTIDIC) del Campus Universitari Igualada-UdL, el professorat del GTIDIC, les empreses de TICAnoia, la comunitat de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, i el públic en general que estigui interessat en les noves tecnologies.