Sessió informativa del Grau en Enginyeria Informàtica

Informació de l'esdeveniment
Inici:

TeclatiMans

El proper dia dijous 24 de maig, a les 12 hores, tindrà lloc a l'aula 0.01 de l'EPS una sessió informativa sobre diferents aspectes del GEI, dirigida a l'atenció de tots els alumnes de 1r i 2n curs del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI). En la reunió es desenvoluparan les següents qüestions:

1) De 12 a 12:40: Informació per als alumnes de 1r curs i que el següent curs vulguen cursar assignatures de 2n. Bàsicament, informar sobre aspectes de la normativa de matrícula i de permanència que heu de conèixer abans de decidir que fer el curs que ve. 2) De 12:40-13:30: Informació per als alumnes de 2n curs i que el següent curs vulguen cursar assignatures de 3er curs. Per a aquests alumnes, un aspecte fonamental és que tindran d'escollir un dels tres blocs d'assignatures optatives que han de cursar entre el 3r i 4t curs.