Sessió informativa del Màster en Enginyeria Informàtica

Informació de l'esdeveniment
Inici:
El proper Dijous 30 de Març, a les 16:00 hores, a l’Aula 1.08 de l’edifici Polivalent (C. Jaume II, 71), es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster en Enginyeria Informàtica, conduent a la professió d’Enginyer Informàtic, per als alumnes de 4art curs del grau en Enginyeria Informàtica.
En aquesta reunió s’explicarà l’estructura i la durada del màster, el funcionament del programa de Formació Dual amb empreses del sector TIC així com la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK). A més a més, convidarem a estudiants actuals del Màster perquè ens vinguin a explicar la seva experiència.