Sessió informativa sobre les beques Google Summer of Code

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Google Summer of Code 2017

El dimarts 29 de novembre de 2016, a les 16:00 a la Sala de Graus de l'EPS, tindrà lloc una reunió informativa sobre les Beques Google Summer of Code 2017 a càrrec d'en Andreu Ibáñez, tecnòleg freelancer amb 30 anys  d'experiència en el sector de les TIC.

El programa Google Summer of Code ofereix als estudiants la possibilitat de treballar i aprendre amb programari lliure durant un període de tres mesos a l'estiu, rebent més de 5.000 euros pel seu treball.

Aquest programa de Google, des de la seva creació l'any 2005, ha reunit més de 9.000 estudiants de gairebé un centenar de països de tot el món. Els sol·licitants que siguin acceptats estaran aparellats amb un o diversos mentors dels projectes participants, augmentant d'aquesta manera les oportunitats d'aconseguir en el futur una ocupació relacionat amb la seva activitat acadèmica.

Des de fa 4 anys i de la mà del Google Developers Group Lleida  i el Liquid Galaxy Lleida, diversos alumnes de l'Escola Politècnica Superior ha estat seleccionats per gaudir d'una d'aquestes beques [2016] [2015] [2014] [2013]

Els alumnes interessats poden contactar amb el coordinador del Grau en Enginyeria Informàtica, Fernando Cores (fcores@diei.udl.cat - Tel. 973 702734).

Així mateix, en aquesta mateixa reunió el professor de l'EPS, Juan A. Garriga presentarà als estudiants diverses opcions de Treballs Final de Grau basats en Tecnologia DRONE.

TFG's Drone