Simposi: La responsabilitat civil dels prestadors de serveis professionals

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Jornades Responsabilitat Civil

El departament de Dret Privat de la Universitat de Lleida organitza un Simposi sota el títol "La responsabilitat civil dels prestadors de serveis professionals", desenvolupat mitjançant quatre sessions, els dies 30 de novembre i 1 de desembre de 2011. És tracta d'una activitat dirigida a estudiants, acadèmics i professionals. El dia 1 de desembre estarà dedicat a la responsabilitat dels professionals tècnics, es parlarà dels visats, dels controls de l'administració sobre els projectes a través de la concessió de llicències, sobre les cobertures de les assegurances, sobretot en l'àmbit de l'edificació d'immobles. Les persones interessades poden matricular via web en una sola o en les dues jornades previstes.

Els ponents ho seran de l'àmbit acadèmic i universitari, i d'altres del món professional, com un magistrat del Tribunal Suprem i dels Jutjats de Lleida que coneixen en profunditat las resolucions judicials i els criteris recents en matèria de responsabilitat dels professionals. Es tractarà la qüestió separadament en funció del sector d'activitat amb una especial menció als supòsits en que es constitueixen societats professionals. Juntament amb les sessions magistrals es farà una Mesa Rodona per facilitar el col·loqui i diàleg en el desenvolupament de les jornades científiques.

1Programa

1web