Streaming per informar sobre les Beques d'Estiu Google Summer of Code

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Google-Summer-of-Code

Avui, 20 de març a les 18:00h, Andreu Ibàñez, director dels laboratoris TIC del PCiTAL de Lleida realitzarà un streaming al twitter per parlar del Programa de Beques d'Estiu per a estudiants universitaris ja queda una setmana per presentar-s'hi.

Url de l'streaming al twitter @GDG_ES

Més tard o després al canal de Youtube del GDG Spain:

No us ho perdeu!

Recordeu que fins al 25 de març s'obre el període de presentació de projectes per a les prestigioses Beques per a estudiants universitaris de Google, Google Summer of Code que tenen com objectiu introduir als estudiants programadors en el món del programari lliure, pagant-los una beca estival. Més de 15.000 estudiants universitaris de 109 païssos han estat becats en els passats 15 anys i han estat mentoritzats per 200 organitzacions de programari lliure seleccionades d'arreu del món.

Des dels Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida i més concretament des del Liquid Galaxy LAB fa 9 anys que obtenen la confiança de Google per mentoritzar aquestes beques. En col.laboració propera amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i altres universitats de tot el món, en aquest periode s'han pogut becar 39 estudiants, quelcom únic a Espanya, aconseguint pels estudiants recursos per més de 200.000 $, entre beques i altres.

[Google Summer of Code 2019]    [Google Summer of Code 2018]     [Google Summer of Code 2017]

[Google Summer of Code 2016]    [Google Summer of Code 2015]     [Google Summer of Code 2014

[Google Summer of Code 2013]

Per aplicar al projecte Liquid Galaxy i conèixer tots els procediments info aquí.

Estudiants, doneu-vos pressa si esteu interessats, el periode d'aplicar són 15 dies, des de avui fins al 25 de març, i a més a més el de presentar el video de demostració de coneixements sols queden 7, que ha estat retrassat pel Coronavirus.

Google presenta el programa de beques d'estiu Google Summer of Code per 16 anys consecutius