Taller pràctic de programació de Videojocs

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Taller Plunge Interactive

El proper 3 de maig, a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, es realitzarà un Taller pràctic de programació de Videojocs a càrrec de personal de l'empresa Plunge Interactive.

En aquest taller el Jesús Bosch, fundador de Plunge Interactive i Josep Pon, programador de videojocs en aquesta mateixa empresa i estudiant de segon curs d'Informàtica ens explicaran, en un cas 100% pràctic, quines són les parts en la programació d'un videojoc.

Queda garantit que a la presentació no hi haurà cap power point, enlloc d'això els presentadors es valdran únicament del codi d'un dels videojocs desenvolupats recentment pel Josep, que també explicarà la seva experiència de pràctiques a Plunge Interactive.

Serà una sessió interactiva, en la que els assistents podran fer qualsevol pregunta en relació a la programació del joc i n'analitzarà el codi en detall. En Jesús també ens explicarà als qui hi estiguin interessats quins són els passos a seguir per passar a formar part de l'equip de Plunge Interactive, ja siguis estudiant o hagis finalitzat amb èxit els teus estudis d'Enginyeria Informàtica.