Trobada estatal IAESTE a la UdL

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Slide 1

El proper cap de setmana (2, 3 i 4 d'octubre) l'Escola Politècnica Superior acollirà la trobada estatal de IAESTE (International Association for the Exchange of Students for Technical Experience).

Aquest cap de setmana es reuneixen  estudiants de tot l'estat per celebrar les dues reunions que donen inici a la campanya IAESTE 2015-2016. Aquestes reunions són: d'una banda, la Comissió Permanent (CP), on hi ha els caps de cada delegació i és parlen de tots els aspectes que després es proposaran a l'Assemblea General Ordinària (AGO), i d'altra banda,  una reunió on hi ha representació de cada comitè local i es vota cada tema i proposta per al nou any, ja sigui de reglament, propostes anuals, altes i baixes de nous comitès...

A més d'aquestes reunions hi participarà una representació d'empresaris i el vicerectorat de la UdL. Així mateix es desenvoluparan una sèrie de tallers de formació per als més de 90 estudiants que assistiran a aquest esdeveniment.

The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience (IAESTE) és una associació internacional d'estudiants dedicada a la realització de pràctiques tècniques en l'empresa a l'estranger. Està formada per universitaris de més de 80 nacionalitats que cerquen i intercanvien pràctiques en empreses de caire cientifico-tècnic per a tenir la possibilitat de fer estades en empreses de molts països i alhora conèixer noves cultures. El lema de IAESTE és "Estudiants, tecnologia i entesa cultural." demostrant que l'objectiu principal d'aquesta associació és connectar estudiants amb empreses estrangeres, oferir a aquests estudiants experiència laboral i enriquir tant els estudiants com els països que els acullen.

IAESTE neix l'any 1948 a l'Imperial College de Londres, sota un ambient de post-guerra és una clara aposta per mantenir els canals de comunicació entre les diferents nacions. The Imperial College Vacation Work Committee va organitzar una trobada amb associacions nacionals de 10 països per tal de fundar una organització per a promoure l'intercanvi d'estudiants per a la realització de pràctiques a l'empresa. Des de 1948 l'associació ha crescut fins a superar la xifra de 80 membres arreu del món amb la capacitat d'incloure noves nacions cada any. Durant aquest període, s'han intercanviat més de 300.000 estudiants, tenint ara una ràtio de 7.000 intercanvis per any, donant a aquests estudiants una millor visió tant professionalitzadora com cultural. Per més informació podeu consultar http://iaeste.es/sobre-iaeste/

PROGRAMA

Divendres: 18.00 - 21.00 -> Recepció 21.30 -> Sopar 23.30 -> Sortida nocturna Dissabte: 8.00 -> Esmorzar 9.00 -> Sortida cap al Campus de Cappont de la UdL 9.30 - 11.30 -> Reunió CP (3.09 Polivalent) + Tallers de formació (3.01 Polivalent) /Paral·lelament/ 11.30 -> Recepció d'Autoritats (Primera Planta EPS) 12.00 -> Obertura AGO (3.02 Polivalent) 14.00 -> Dinar (Cafeteria-Restaurant Polivalent) 15.30 -> Continuació AGO (3.02 Polivalent) 21.30 -> Sopar i posterior festa Diumenge: 08:30 -> Esmorzar 11.00 -> Check Out