VIII campus per la pau: energia, medi ambient i sostenibilitat

Si cuides el planeta combats la pobresa

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Videoconferències
Adreça:

CCCT - Jaume II, 67

Preu:
Gratuïta públic extern i alumnes UdL en general / 79,06€ alumnes interessants en els 2 ECTS de MT-UdL
Organitza:
Justicia i Pau i l'Oficina de Desenvolupamnet i Cooperació Internacional
Contacte:
Telèfon: 973 00 3706 /3535
Email: odec@int.udl.cat
Inici:
Finalització:
Camopus pau

Els propers dies 24, 25 i 26 d'octubre la sala de Videoconferències del CCCT del campus de cappont acollirà el VIII campus per la pau: si ciudes el planeta combats la pobresa; unes jornades que, en aquesta edició, es centren en aspectes energètics (model energètic, transformació energètica), el medi ambient i la sostenibilitat (arquitectura sostenible).

Les jornades, organitzades des de l'entitat  Justicia i Pau i l'Oficina de Desenvolupamnet i Cooperació Internacional, s'emmarquen dins l'oferta formativa en Matèria Transversal de la UdL amb una càrrega de 2 ECTS.

Inscripció:

Oficina de Desenvolupament i Cooperació Internacional   |   Tel. 973 00 3706 /3535   |   Adreça de correu electrònic: odec@int.udl.cat

Programa:

24 d’octubre de 2017

16.00h-16.30h Inauguració

16.30h-18.30h Conferència “Drets Humans, Energia i medi ambient, la seva contribució en la reducció de les desigualtats”, a càrrec de la Sra. Sol Solà,  activista i ex presidenta de Greenpeace Espanya

25 d’octubre de 2017

16.00h-17.45h conferència “Transformació energètica, reptes de futur” a càrrec del Sr. Joan Majó, enginyer i president de la Fundació Ernest Lluch i vicepresident del Cercle pel Coneixement de la Fundació  Jaume Bofill

18.00h–19.45 Taula rodona “El paper de les ciutats en la construcció d’un nou model energètic sostenible. Experiències i alternatives”. Participen:

• Josep Maria Llop, director de UIA-CIMES Programa Unió Internacional dels Arquitectes. Càtedra Unesco sobre les ciutats Intermèdies, UdL
  • Carme Sala, membre de Som Energia
  • Marta Morera, Programa Rubí Brilla, Ajuntament de Rubí.

26 d’octubre de 2017

16.00h-17.45h  “La sostenibilitat en l’arquitectura per combatre les desigualtats” , a càrrec del Dr. Albert Cuchí, director de l’Escola d’Arquitectura del Vallès, UPC.

18.00h -18.45h  Taula rodona “L’ús de materials de baix impacte ambiental en l’arquitectura”. Participen:

• Josep Maria Puigdemasa. Puigdemasa Arquitectes
  • Josep Bunyesc. Bunyesc Arquitectes