Viu el Google I/O Extended 2019 a l'EPS!

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta prèvia inscripció
Organitza:
GDG Lleida, WomenTechMakers Lleida i EPS
Inici:
IMG-20150528-WA0018

El pròxim 7 de maig el Google Developer Group Lleida amb seu en els Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida, el capítol de WomenTechMakers Lleida, i conjuntament amb l'Escola Politècnica de la Universitat de Lleida , organitzen per sisè any consecutiu el Google I/O Extended!

El Google I/O Extended és un esdeveniment en el qual desenvolupadors interessats per les tecnologies Google es reuneixen per veure conjuntament la keynote inaugural del congrés Google I/O que se celebra els dies 7 8 i 9 de maig en Mountain View, Califòrnia.

Atès el complicat que és anar-hi, Google facilita en streaming la majoria de sessions que s’hi realitzen a través de Youtube. I com són moments emocionants per als apassionats de la tecnologia, els Google Developers Group tenen per costum organitzar els anomenats Extended. Aquests esdeveniments són sessions on tothom es reuneix davant d’un projector, veient de forma conjunta la presentació, conversant sobre les novetats que vindran o les que van apareixent, etcètera.

Així doncs, el proper 7 de maig a partir de les 18:45 hores vine a la Sala de Graus de l'EPS a viure el Google I/O Extended 2019!

Dues hores de tecnologia google, diversió, pizza i begudes amb el sponsorship de Google!

... I al final de l'esdeveniment, com tots els anys, repartirem detalls de Google per als assistents i sortejarem dos bateries de l'empresa col·laboradora Xtorm, valorades en 100€!

Formalitzeu ja la vostra inscripció per tal de poder ajustar de forma correcta la logística de l'esdeveniment.

No t'ho pots perdre!