XIV Xerrades Tècniques EPS-CETILL: Inici de l'exercici de la professió i modalitats per exercir-la

Informació de l'esdeveniment
Inici:

master

XIV XERRADES TÈCNIQUES CETILL - EPS

En el marc de les XIV Xerrades Tècniques CETILL -EPS el proper dijous 24 de maig, es realitzarà, a les 16h a la Sala de Graus de l'EPS (2.03), la última d'una sèrie de xerrades dirigides als alumnes  de l'Escola Politècnica Superior.

Aquesta darrera xerrada l'oferirà la vicesecretaria del  Col ·legi/Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida, la Sra. Dolors Arderiu, sota el títol "INICI DE L'EXERCICI DE LA PROFESSIÓ I MODALITATS PER EXERCIR-LA"

Us recordem que l'accés a aquesta xerrada és obert a tothom. Tan mateix, per a aquells alumnes interessats us recordem que, l'assistència a tres o més xerrades i la presentació d'un resum comportarà a l'alumnat 1,5 crèdits de lliure elecció de la UdL.