XXIV Prova Cangur de Matemàtiques

Adreça:

Jaume II, 69

Organitza:
Societat catalana de matemàtiques, Institut Màrius Torres i Departament de matemàtica de la UdL
Web:
Prova Cangur 2019
Inici:
Cangur 2019

La 24a Prova Cangur de Matemàtiques que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques en col·laboració amb l'Institut Màrius Torres de Lleida i el departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida ja té data definitiva: dijous, 21 de març de 2019!

Les proves Cangur són una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada. Els participants i les participants d'arreu d'Europa i d'altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d'una hora i un quart per resoldre'ls.

La Prova Cangur s'organitza en tres nivells i a lleida és desenvolupa de la següent forma:

- Cangur per a l'educació Primària, en la que hi participen alumnes de 5è i 6è de primària. La prova es desenvolupa en els propis centres escolars.

- Cangur-123, per a l’alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO. La prova es desenvolupa en els propis centres escolars.

- Cangur, per alumnes de 4t d'ESO i secundària postobligatòria.

A Lleida la prova es desenvolupa a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de lleida (UdL) i per aquests alumnes l'EPS també organitza una sèrie d'activitats complementàries:

• 09:15. Xerrada estudiants Batxillerat. Auditori CCCT
  • 10:00. Taller de Criptografia per a alumnes de Batxillerat. 2.03 EPS
  • 10:00. Taller de Programació en Scratch pera alumnes de Batxillerat. 0.08 EPS
  • 11:00. Taller de Criptografia per a alumnes d'ESO. 2.03 EPS
  • 11:00. Taller de Programació en Scratch pera alumnes d'ESO. 0.08 EPS

Els centres participants en aquesta edició de la Prova cangur són: Mirasan, Josep Lladonosa, Gili i gaya, Màrius Torres, Joan Oró, Ins Seròs, Ins Ronda, Maristes-Montserrat, La Mitjana, FEDAC Lleida, Claver, Episcopal, Ins Alcarràs, Ins canigó, Ins Almenar, Ins Lo Pla d'Urgell, Sagrada Família, Maria Rúbies, Guindàvols, Manuel de Montsuar, La salle Mollerussa, El Carme, Mater Salvatoris i Santa Anna.