ACTIVITAT POSPOSADA! XXV Prova Cangur de Matemàtiques

Adreça:

Jaume II, 69

Organitza:
Societat catalana de matemàtiques, Institut Màrius Torres i Departament de matemàtica de la UdL
Web:
Prova Cangur 2020
Inici:
Cangur 2020

AVÍS IMPORTANT

La Comissió Cangur ha decidit que les proves es realitzin de forma interna a cada centre

Per tant, en aquesta edició, les instal·lacions de l'Escola Politècnica Superior no acolliran als alumnes de batxillerat en la realització de la Prova Cangur d'enguany

El dijous, 19 de març de 2020 es realitzarà la 25a Prova Cangur de Matemàtiques que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques en col·laboració amb l'Institut Màrius Torres de Lleida i el departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida.

Les proves Cangur són una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada. Els participants i les participants d'arreu d'Europa i d'altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d'una hora i un quart per resoldre'ls.

La Prova Cangur s'organitza en tres nivells i a Lleida és desenvolupa de la següent forma:

- Cangur per a l'educació Primària, en la que hi participen alumnes de 5è i 6è de primària. La prova es desenvolupa en els mateixos centres escolars.

- Cangur-123, per a l’alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO. La prova es desenvolupa en els mateixos centres escolars.

- Cangur, per alumnes de 4t d'ESO (324 alumnes) i secundària postobligatòria-Batxillerat (376 alumnes), enguany, a conseqüència de l'alerta sanitària per coronavirus (Covid-2019) i seguint les darreres recomanacions s'ha decidit fer la prova en els centres escolars propis.