Xerrada: Fotografia Nocturna i Time-Lapses

Informació de l'esdeveniment
Inici:

orm_eherrero

El proper divendres 11 d'octubre, a les 20h, a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior, es realitzarà una xerrada amb títol: "Fotografia Nocturna i Time-Lapses", a càrrec de l'Enrique Herrero, astrofotògraf amateur, llicenciat en física per la Universitat de Barcelona i actualment cursant un doctorat en astrofísica a l'Institut de Ciències de l'Espai (CSIC - IEEC).

A la xerrada es tractarà conceptes bàsics de fotografia astronòmica i el funcionament de l'equipament necessari per capturar imatges i timelapses espectaculars de paisatges estrellats. Seguidament es repassarà les diferents tècniques que permeten fotografiar aquestes escenes, des de la captura fins als detalls del processat. Per últim, es veurà alguna aplicació i fenòmens celestes curiosos que podem enregistrar amb l'equipament d'un aficionat.

Aquesta activitat es realitza amb el suport del Vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària de la Universitat de Lleida i és oberta a tothom.

+ INFO: http://www.astrolleida.cat/2013/10/02/fotografia-nocturna-i-time-lapses/