Xerrada "Gestió de la Innovació" a càrrec de Núria Carretero

Informació de l'esdeveniment
Inici:
.

En el marc de l'assignatura Gestió de la Innovació i Projectes Tecnològics del Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, el proper 19 de novembre, a partir de les 18:00  a l'aula 1.04 de l'edifici Polivalent (Jaume II, 71)  es realitzarà la xerrada Gestió de la innovació a càrrec de la Sra. Núria Carretero, Product Development Portfolio Manager de l'industria farmacèutica Roche.

Núria Carretero, va estudiar Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió a l'Escola Politècnica Superior de la UdL i disposa d'una àmplia experiència en gestió de projectes, que li servirà per donar-nos els elements a tenir en compte per a portar un projecte cap a l'èxit.

.La xerrada versarà sobre no tan sols el que considerem projectes d'innovació sinó de com és gestionen. Per a que la innovació passi de ser una bona idea a una realitat, calen models de gestió eficaç, incloent no tan sols el preparar i executar el projecte, sinó també el entendre com podem aconseguir, dins una empresa, que el nostre projecte sigui aprovat i dut a terme. En la xerrada veurem diferents models de gestió d'innovació i exemples de dues grans empreses (IBM i Roché), així com apunts de com preparar i dirigir el projecte