Xerrada branca informàtica: "From zero to hero en una hora"

a càrrec de l'associació d'alumnes de l'EPS, HackEPS

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 1.04 EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
HackEPS - EPS
Inici:
From zero to hero en una hora

El dijous 23 de maig, de les 17:00 a les 18:00 hores, l'associació d'alumnes d'informàtica de l'EPS, LleidaHack (organitza i ofereix la xerrada "From zero to hero en una hora"

Una xerrada impulsada i realitzada pels estudiants de grau i màster d'enginyeria informàtica de l'EPS dirigida a alumnes de quart de l'ESO o batxillerat que tenen al cap o dubten de si és la informàtica el seu camí de futur.

En la xerrada, els actuals alumnes de l'EPS transmetran la seva experiència i expectatives com a alumnes d'informàtica mitjançant l'explicació de projectes desenvolupats per ells mateixos. Es tracta d'una visió personal que dóna l'oportunitat a futurs alumnes de conèixer, de la mà dels mateixos alumnes d'informàtica, els estudis i món laboral que ofereix aquesta enginyeria.

L'experiència es durà a terme en un entorn proper i distès, propici el diàleg i la interpel·lació per tal d'afavorir la resolució de tots els dubtes i qüestions que sorgeixin envers els estudis d'enginyeria informàtica.

• Dia: 23/05/19
  • Hora Inici: 17:00