Premis/Ajuts a la promoció de l'Excel·lència als Màsters EPS

Curs 2019-20

• Guillem Orellana Trullols, graduat en enginyeria informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF).
  • Elena Rúbies Garcia, graduada en enginyeria mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).
  • Liulei Jiang, graduat en enginyeria electrònica industrial i automàtica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).

Curs 2018-19

premis excel (12)
  • Sergi López Sorribes, graduat en enginyeria informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF).
  • Santiago Maestro Balaguer, graduat en enginyeria mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).

Curs 2017-18

IMG_5395
  • Eduard Torres Montiel, graduat en enginyeria informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF).
  • Ariadna Carrobé Montalvo, graduada en enginyeria mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).
  • Piort Franciszek Szoldra, graduat en enginyeria electrònica industrial i automàtica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).

Curs 2016-17

• Meritxell Jordana Gaveiro, graduada en Enginyeria Informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF)
  • Josep Hidalgo Cos, graduat en Enginyeria Mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).
  • Óscar Forradellas Conte, graduat en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).

Curs 2015-16

• Sergi Vila Almenara, graduat en Enginyeria Informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF)
  • Xavier Prats Llinàs, graduat en Enginyeria Mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).
  • Carles Tudel Aguilà, graduada en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).

Curs 2014-15

• Josep Pont Farreny, graduat en Enginyeria Informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF)
  • Joan Tarragona Roig, graduat en Enginyeria Mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).
  • Montse Vilarrubí Porta, graduada en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).