Mercè Teixidó guanyadora d'una beca de la Fundación Iberdrola

Mercè Teixidó Cairol, Doctora en Enginyeria i Tecnologies de la Informació per la Universitat de Lleida va quedar finalista en la Convocatòria d’Ajudes a la Investigació en Energia i Medi Ambient, “Energía para la investigación“, atorgades per la Fundació IBERDROLA i va rebre al juliol del 2013 una beca a la investigació.

La Fundació IBERDROLA va posar en marxa el programa d’Ajuts “Energía para la Investigación” dirigit a joves investigadors que estiguin desenvolupant o vulguin realitzar el seu treball en les àrees de energia i medi ambient en el marc d’una universitat o centre de recerca dins del territori espanyol.

Aquest programa té com a principal instrument la convocatòria d’ajudes per a la formació i el desenvolupament de joves investigadors en les àrees de la sostenibilitat. L’objectiu és promoure la investigació en aquelles matèries dirigides al desenvolupament d’un model energètic sostenible, projectes d’R+D+I, així com programes que fomentin l’avanç en el camp de la sostenibilitat energètica.

L’objectiu del projecte de recerca presentat per la Dra. Mercè Teixidó, guanyadora d’una de les beques atorgades, era incorporar funcions predictives i de modelatge tèrmic en un regulador de temperatura domèstic per contribuir a incrementar la sensació de confort a la llar i, al mateix temps, reduir el consum energètic originat pel sistema de calefacció.

Darrera modificació: