Premi Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras 2017

L’empresa lleidatana Invelon Technologies ha estat guardonada amb el Premi Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras 2017 en la categoria d’Innovació Social, per la feina que estan fent per crear una mà biònica no invasiva i funcional facturada mitjançant el disseny i impressió 3D i de gran similitud amb el braç humà.

L’start up, projecte obra de John Amin, estudiant del Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’Escola Politècnica Superior de la UdL i Joan Folguera, graduat en Administració i Direcció d’Empreses. L’empresa, instal·lada al Centre Europeu d’Empreses i Innovació de Lleida (CEEILleida) on treballa conjuntament amb l’empresa Intech3D, una assessoria consultoria sobre implantació de la tecnologia de fabricació additiva en la indústria, i especialitzada en el disseny i creació personalitzada d’objectes amb tecnologia 3D.

Els premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras estan organitzats per la Fundació Plataforma Educativa i són un reconeixement per a projectes innovadors, creatius i inèdits que aporten noves maneres d’encarar el futur per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

A l’acte, que es va celebrar recentment al CaixaForum Girona, Invelon Technologies va rebre el premi de 1.500 €, que se sumen a altres guardons aconseguits ja pel mateix projecte

Darrera modificació: