L'EPS guanya la distinció Vicens Vives a la qualitat docent

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va rebre el 18 de setembre de 2009 un dels Premis Jaume Vicens Vives que la Generalitat atorga per promoure l'excel·lència en la docència universitària. Es tracta d'un dels cinc guardons col·lectius, dotat amb 20.000 euros cadascun. L'import s'ha de destinar a projectes d'innovació o de millora docent.

El Govern català va reconeixer el professorat de l'EPS per l'elaboració del projecte El portafoli com a eina per a tutoritzar els treballs de fi de carrera i millorar les competències de l'alumnat.

Els guardons es van lliurar a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, a la ciutat de Barcelona, en el transcurs de l'acte d'inauguració oficial del curs acadèmic del sistema universitari català encapçalat pel president de la Generalitat, José Montilla.
   Darrera modificació: