Premi Paeria al mèrit educatiu i pedagògic 2017

L’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida va acollir el passat 18 d'abril l’acte de reconeixement del Consell Escolar Municipal vers l’excel·lència de persones i centres educatius de la ciutat en la celebració de Sant Jordi.

Aquest any, una de les entitats guardonades va ser l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida en commemoració del seu 25è aniversari.

L’acte, presidit per l’alcalde de Lleida, Sr, Àngel Ros, també va comptar amb la presencia del delegat dels SSTT d’Ensenyament a Lleida, Sr. Miquel Àngel Cullerés i, en representació de l’EPS el seu director Francesc Giné de Sola.

Enguany, també han estat els guardonats,  l’institut Torre Vicens, l’Acadèmia Martínez, el col·legi Terraferma, l’Escola Balàfia, la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL i, a títol pòstum, l’Elvira Godàs.

Darrera modificació: