FH Joanneum University of Applied Sciences

logo_1001logo_1001

Adreça: Alte Poststraße 147, 8020 Graz (Àustria)
Telèfon:  +(43) 316 54530
Places: 2
Durada (mesos): 6
Observacions:
Dades bàsiques: FH Joanneum és una de les majors universitats de ciències aplicades d'Àustria. Té prop de 3.500 estudiants i uns 530 empleats (xifres de 2010). El campus principal es troba a Graz, mentre que hi ha altres dos campus, a Kapfenberg i a Bad Gleichenberg. Tots tres estan situats a la província d'Estíria, a Àustria.
Des de la tardor de 2011 FH Joanneum ha obert 24 graus i 15 programes de postgrau en una varietat d'àrees, inclosos els negocis, la tecnologia, el disseny, l'arquitectura, els serveis sanitaris i socials. Tots els programes tenen un component de pràctiques obligatòries.
En la FH Joanneum els estudis s'organitzen en una sòlida base teòrica en relació amb la pràctica, orientada a projectes interdisciplinaris.
L'àmplia xarxa de la universitat permet pràctiques en empreses i institucions de renom, tant al país com a l'estranger en una de les més de 200 universitats associades a tot el món. A més de la competència intercultural, estudiar a la FH Joanneum també atorga aptituds i coneixements avançats en idiomes estrangers, el que permet compartir l'experiència amb excel·lents oportunitats de treball altament qualificats en l'àmbit nacional i internacional.

Boto Mobilitat  Capçelera

Encara no disposem d'aquesta informació

FH_JOANNEUM_AP154_Prueffeld