Helsinki Metropolia University of Applied Sciences

índex

Adreça: Lägervägen 1, 01600 Helsinki (Finlàndia)
Telèfon:  +(358) 20 7835000
Places: 2
Durada (mesos): 10
Observacions:
Dades bàsiques: Helsinki Metropolia University of Applied Sciences és la major i més internacional Universitat de Ciències Aplicades de Finlàndia que sorgeix el 2008 de la fusió de la EVTEK Universitat  i la  Hèlsinki Polytechnic Stadia.
El nombre dels estudiants es aproximadament d'uns 16.000 i el personal que hi treballa ronda les 1200 persones, de les quals unes 350 són professors.
Es tracta, per tant d'una Universitat nova i competitiva, que està a l'alçada dels estàndards internacionals, s'especialitza en la innovació i atent les necessitats especials de la zona metropolitana ja que els seus programes de formació impliquen una estreta col laboració amb les empreses i el mercat laboral.
Metropolia ha estat guardonada amb la Carta Universitària Erasmus Ampliada fins al curs 2013/2014
per la seva tasca en favor de la mobilitat internacional que proporciona l'educació i la formació necessaries per capacitar les persones per liderar el canvi, per millorar el seu rendiment i el de les seves organitzacions i per competir en un món cada vegada més interdependent, on les societats són impulsades per la demanda constant d'habilitats i coneixements.

Boto Mobilitat  Capçelera

Encara no disposem d'aquesta informació

metropolia485