Université de Picardie Jules Verne

cvd7nmdb8k1qa9xk5fdz

Adreça:

Chemin du Thil, 80000 Amiens (França)
Telèfon:  + (33) 3 22 82 72 72
Places: 2
Durada (mesos): 6
Observacions:
Dades bàsiques: La Université de PicardieJules Verne és una universitat pública francesa amb seu principal a Amiens, la capital de la Picardia.
Fins els anys seixanta no hi va haver cap universitat a la Picardia, i els estudiants picards havien de marxar a altres ciutats per aconseguir una llicència o doctorat; sovint anaven a Lilla o a Paris, però un decret del 17 de sdesembre de 1970 va crear la Universitat de Picardia. Els anys vuitanta van ser testimonis d'una gran diversificació en l'oferta educativa de la universitat, que va arribar a tenir facultats de gairebé totes les disciplines.
L'any 1991 la universitat va canviar el seu nom per retre homenatge al cèlebre escriptor Jules Verne, que tot i néixer a Nantesva passar molts anys a Amiens i la seva figura va quedar molt lligada a la ciutat.
La universitat actualment compta amb més de 23.000 estudiants i s'organitza en 12 facultats i 6 instituts.
La internacionalització és una prioritat en l'estratègia de desenvolupament de la Universitat de Picardie Jules Verne. La seva presència en l'escena internacional es caracteritza per l'expansió de la seva xarxa d'universitats associades, la participació en programes d'intercanvi importants i de la seva adhesió a l'Agència Universitària de la Francofonia i el Campus de l'Agència Nacional de França .
Un període d'estudis a l'estranger és cada vegada més necessari, independentment de la disciplina: millora el pla d'estudis per als estudiants i és un avantatge important en la recerca de feina.

Boto Mobilitat  Capçelera

Encara no disposem d'aquesta informació

universite-de-picardie-507c048069ac6