Equipament comunicació institucional

Pantalles informatives

IMG_0070

A part dels mitjans de comunicació habituals l'EPS disposa d'un sistema propi d'informació dirigit als seus estudiants. Es tracta d'una sèrie de pantalles d'informació pròpia on, diariament, es mostra el contingut de qualsevol activitat acadèmica que es realitza a l'Escola o bé, d'informació que es creu d'interès per a l'estudiantat del Centre (Jornades, cursos, beques, concursos, sessions informatives ... ).

Al campus de Cappont hi ha instal·lades pantalles informatives a:

• Vestíbul principal de ledifici de l'EPS
  • Zona d'estudi de la planta soterrani de l'edifici EPS
  • Vestíbul principal de l'edifici CREA.

Al campus d'Igualada hi ha instal·lades pantalles informatives a:

• Vestíbul principal del Campus
  • Entrada a la biblioteca del Campus
  • Sala de descans i estudi del Campus.

Videowall

IMG_0072

El vestíbul de l'EPS compta un un sistema Videowall format per 4 pantalles de 44” (el que dona una superfície total de projecció de 215 x 120 cm) on es mostra informació promocional de l’escola i contingut multimèdia informatiu.

Pantalla tàctil interactiva

IMG_0071

Amb l’objectiu d’eliminar els antics plafons d’informació d’horaris de classe i d’exàmens en paper s'ha instal·lat al vestíbul principal de l'EPS una pantalla interactiva tàctil de 44” que permet la navegació per la web de l’escola i, en conseqüència la consulta d’horaris de classe i horaris d'examen, l'agenda d'activitats, les noticies destacades de la web del centre, etc.