150 alumnes visiten l'EPS en la Jornada de Campus Oberts de la UdL

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Més de 150 alumnes dels darrers cursos de Batxillerat i FP van visitar aquest divendres l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en el marc de la dinovena edició de la Jornada de Campus Oberts per a l'estudiantat. Coneix la UdL. En concret, van participar 28 centres de les comarques de Ponent (Balaguer, Tàrrega, Alcarràs, Almacelles, Almenar, Mollerussa, Seròs, Lleida) i la Franja (Fraga, Binefar i Tamarite de Litera).

La Jornada va començar a l'Auditori del CCCT on, la direcció de l'EPS, va presentar als futurs estudiants els diferents ensenyaments que s'imparteixen  a L'Escola. Després es va obsequiar a l'estudiantat amb un esmorzar de coca, xocolata i fruita i, finalment, es van realitzar visites a diferents espais, tant de l'Escola (laboratoris, aules, Consell de l'Estudiantat, edifici CREA ...) com del Campus (Edifici Polivalent).

En aquesta edició l'Escola Politècnica Superior ha estat el tercer centre amb més demanda per ser visitat, darrera de les Facultats de Ciències de l'Educació i Dret i Economia, respectivament.

Premsa

18 de febrer de 2012