20è aniversari EPS. Sopar ex-alumnes, PDI i PAS

EPSPunxa2

El curs acadèmic 2010-11 l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha celebrat el seu vintè aniversari.

Voldríem contactar amb els exalumnes de l'Escola per tal d'informar-los sobre qüestions referents a l'Acte de Cloenda d'aquest 20è aniversari.

La direcció de l'Escola organitza un sopar per al proper 11 de novembre perquè totes les persones vinculades a l'Escola, des del 1991, es puguin retrobar amb els seus companys, professors i amics. Es per aquest motiu que demanem la vostra col·laboració per tal de fer difusió d'aquest acte i poder contactar amb el màxim possible d'exalumnes.

Us adjuntem el menú del sopar, que esperem sigui del vostre gust.

Les persones que vulgueu efectuar la inscripció/pagament per al sopar del dia 11 de novembre heu de fer un INGRÈS/TRANSFERÈNCIA amb la referència SOPAR EPS al número de compte del Banc de Santander:

0049  6594  33  2595085143

En el moment de la inscripció/pagament cal adjuntar les següents dades:

- NOM i COGNOMS - TITULACIÓ / ANY PROMOCIÓ (En el cas dels ex-alumnes) - CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE, on rebreu un correu de conformitat del pagament.

Us continuarem informant d'aquest acte en aquest mateix espai.

Podeu contactar amb nosaltres via Facebook, per correu electrònic (info@eps.udl.cat) o bé al telèfon 973 702758 (Enric). Aniveu-vos, participeu i feu difusió d'aquesta informació!
Salutacions
direcció EPS