3r sopar d'antics alumnes, PDI i PAS: Candidats a la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert" ... i més informació

2n sopar Aulmni EPS (38)

Des de la setmana passada us hem estat informant  de la celebració, el proper 29 de novembre, de la 3a edició del sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS.

Volem recordar-vos que, a més de tractar-se evidentment d'una activitat lúdica, l'acte també servirà de marc per a la celebració de tres esdeveniments de marcat caràcter acadèmic:

- El lliurament de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert", en reconeixement a la tasca docent realitzada pel professorat de l'Escola.  La comissió avaluadora  s'ha reunit  per a resoldre'n l'atorgament d'acord a les bases aprovades en Junta d'Escola i us adjuntem, per ordre alfabètic, els tres professors de cada titulació candidats a la Distinció:

Grau en Enginyeria Informàtica
Sr. Carlos Ansótegui
Sr. Ramon Béjar
Sr. Josep M. Miret
Grau en Arquitectura Tècnica
Sr. Jerôme Barrau
Sr. Josep Coll
Sr. Miquel A. Mateus
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
Sr. Jordi Casanovas
Sr. Francisco Clarià
Sra. Susana Maza
Grau en Enginyeria Mecànica
Sr. Francisco J. Bradineras
Sra. Ingrid Martorell
Sr. Gabriel S. Zsembinszhi
___________________________________________________________________
Entre aquests professors s'atorgarà un premi i tres mencions (una per cada titulació), que es donaran a conèixer durant el sopar de l'EPS, el proper divendres 29 de novembre.

- El lliurament dels Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics dels curs anterior en cadascuna de les titulacions impartides a l'Escola. Properament, en els canals habituals de comunicació (web, correu electrònic, Facebook i Twitter), donarem a conèixer el nom dels alumnes que, el passat curs acadèmic, van aconseguir el millor expedient acadèmic de la seva titulació i que, per tant, rebran el premi (un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent) durant la celebració del sopar de l'EPS, el proper divendres 29 de novembre.

- La presentació oficial d'ALUMNI UdL als antics alumnes de l'EPS. Així doncs, tan sols falta que us animeu i vingueu a gaudir d'aquesta jornada festiva en companyia dels vostres companys i professors! Us hi esperem! Podeu trobar tota la informació actualitzada de l'esdeveniment en aquets enllaç: 3r Sopar antics alumnes, PDI i PAS EPS