441 persones participen a la Jornada de Campus Oberts per a Famílies a l'EPS (Lleida i Igualada)

52044623433_3e83c15889_o
Mgada Valls, directora de l'EPS en un moment de la xerrada informativa
El dissabte 30 d'abril, l'Escola Politècnica Superior (EPS) va viure la 17a Jornada de portes obertes per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL), tant a Lleida com a Igualada.

En l'àmbit general, tots els centres de la Universitat de Lleida van rebre un total de 3.653 persones de 1.446 nuclis familiars. La trobada recupera la plena presencialitat després de dos anys en format virtual per la pandèmia de COVID-19. La xifra prevista de participants en un sol dia supera en un 74% l'aconseguida en dues sessions el 2019, l'últim any amb campus oberts presencials. Cal tenir en compte, però, que enguany la situació sanitària no ha permès organitzar la jornada Coneix la UdL per a futurs estudiants.

L'Escola Politècnica Superior va rebre a 170 famílies (441 persones) en dos torns (10:00 i 12:00 hores) a Lleida i un torn (10.00 hores) al campus Igualada.

Pel que fa a l'origen, les famílies visitants provenen d'arreu de Catalunya, majoritàriament de les comarques de Ponent, seguides de les de Barcelona Tarragona i Girona. També n'arriben d'altres punts de l'Estat espanyol, com ara Huesca, Zaragoza i el Principat d'Andorra.

Aquesta jornada de campus oberts s'adreça a les famílies d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb fills interessats a cursar estudis universitaris. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiants, la unitat d'Informació i Orientació Universitària i els mateixos centres de la UdL, la iniciativa té com a objectiu donar a conèixer l'oferta de la Universitat de Lleida.

Magda Valls, directora de l'Escola Politècnica Superior i els membres de la direcció del centre van rebre als pares, mares i futurs alumnes i els van oferir una xerrada informativa. Seguidament, els van acompanyar en una visita guiada a les instal·lacions de l'EPS: Sales d'informàtica, DissenyLAB,  Aula Coworking, Taller Mecànic, Taller d'Electrònica, aules docents; i l'edifici CREA (laboratori de Mecànica, laboratori de Mecatrònica i laboratori d'Edificació) i van aclarir a tots els pares i mares assistents els dubtes i qüestions que els hi poguessin sorgir durant la Jornada.

A Igualada la Jornada de Campus Oberts de l'EPS va comptar amb la presència del sotsdirector al Campus Igualada, Grau Baquero, la cap d'estudis de les titulacions d'enginyeria del campus, la professora Adela Pagès i diversos coordinadors de les titulacions. Es van presentar les titulacions d'aquest campus a les persones interessades: el nou Grau en Enginyeria Informàtica, el Grau en Organització Industrial i Logística, el Grau en Enginyeria Química i el doble grau en Organització Industrial i Logística i ADE. Tanmateix, també es va donar un tomb per les instal·lacions.