Acte de lliurament de les Orles Acadèmiques EPS al Campus Igualada

Primera promoció de graduats en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació, que se suma a les d’Enginyeria en Organització Industrial i Logística i Enginyeria Química

E5T22GBWYAkb_zw
Acte de lliurament de les orles acadèmiques de l'EPS al Campus Igualada

El Campus Universitari Igualada-UdL va viure el passat divendres 2 de juliol l'acte de lliurament de les orles acadèmiques per als seus titulats, corresponents als estudis de grau de l'Escola Politècnica Superior:

• II i III Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística
  • II i III Grau en Enginyeria Química
  • I Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació

L'acte va tenir lloc a l’exterior de l’edifici del campus igualadí al Pla de la Massa. L’acte va comptar amb la presència la sotsdirectora de l’Escola Politècnica Superior de la UdL a Igualada, Carla Vintró, el delegat del rector al Campus Universitari Igualada-UdL, Carles Capdevila i la tercera tinent d’alcaldia de l’Ajuntament d’Igualada, Carlota Carner.

Els titulats de l'EPS al campus Igualada van ser apadrinats per la Sra. Carla Vintró Sánchez, professora del Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i sotsdirectora de l’Escola Politècnica Superior al Campus d’Igualada, per la Sra. Anna Bacardit Dalmases, professora del Grau en Enginyeria Química i directora del grup de recerca A3 Leather Innovation Center, i pel Sr. Jordi Mateo Fornés, professor del Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació i investigador del grup de recerca Grup de Computació Distribuïda.

El delegat del rector al Campus Igualada-UdL, Carles Capdevila, va reiterar el compromís de la UdL amb el Campus i va manifestar la seva satisfacció per la graduació de la la primera promoció d’estudiants del grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació, que ha estat l’aposta diferenciada de la UdL pel Campus Universitari d’Igualada.

El lliurament de les Orles acadèmiques a l’estudiantat del Campus Universitari Igualada-UdL es va fer en dos actes. La 1a promoció de Nutrició Humana i Dietètica i Fisioteràpia, i la 3a d’Infermeria van celebrar-ho el 18 de juny