Acte de pressa de possessió del director de l'EPS i dels directors de departaments adscrits al Centre

IMG_1844

Ahir el saló Víctor Siurana de l'Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida va acollir el nomenament, per part del rector de la UdL, Roberto Fernández, dels nous degans i directors de centre, així com directors de departaments de la UdL.

Francesc Giné de Sola va ser nomenat director de l'Escola Politècnica Superior. Giné mantindrà a tot el seu equip directiu:

- Cristian Solé Cutrona, sosts-director.
- Magda Valls Marsal, cap d'estudis de la branca Informàtica.
- Gabriel Pérez Luque, cap d'estudis de la branca Industrial i Edificació.
- Marga Moltó Aribau, secretaria acadèmica.

Així mateix també es van nomenar els directors de departament. En el cas de l'EPS hi ha dos departaments adscrits al centre, el departament de Matemàtica que dirigirà en Jaume Giné Mesa i el departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial que serà dirigit per en Miquel Nogués Aymamí.

Premsa

01 de març de 2013