Acte en memòria d'en Josep Maria Ribó

IMG_2089

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Professors que van estar els seus companys i amics, estudiants que van gaudir de les seves magistrals classes, PAS que va treballar estretament amb ell, amics, coneguts i família s'han aplegat aquest vespre a l'Auditori del CCCT del Campus de Cappont per retre un emotiu i sentit homenatge al que va ser professor de l'Escola Politècnica Superior des dels seus inicis un llunyà 1991.

Més de 200 persones aplegades amb l'objectiu de recordar i gaudir d'en Josep Maria un cop més; de fer palès l'estima i admiració que tots sentien per ell. Un acte que ha comptat amb la presencia del rector de la UdL i en el que han intervingut companys professors (d'aquí i d'altres universitats), antics alumnes, Personal d'Administració i Serveis i familiars.

Així mateix, l'acte també ha servit per lliurar els premis del Concurs de Programació "Premi Josep M. Ribó" que l'Escola ha iniciat aquest mateix curs. Els guanyadors han estat Gerard Rovira i Eduard Torres en la categoria júnior i Marc Sánchez i Meritxell Jordana en la categoria sènior.

L'acte ha finalitzat amb unes entendridores paraules de la muller d'en Josep Maria que han arrencat un llarg i franc aplaudiment de tot l'auditori.

Imatges

logo nou v2