Actualització de la web de l'EPS

Captura-Escola Politècnica Superior - Inici - Mozilla Firefox

Coincidint amb l'inici del curs acadèmic 2011-2012, l'Escola Politècnica Superior farà públic el nou disseny de la seva pàgina web realitzat des del Grup de Recerca en Interacció Persona-Ordinador (GRIHO) de la UdL.

La mesura respon, sobretot, a la necessitat d'actualitzar la web d'acord als canvis  produïts  el passat curs acadèmic amb la incorporació dels nous estudis de Grau, així com a la voluntat de l'Escola d'aconseguir una web amb criteris de màxima efectivitat, eficiència i satisfacció tant pel que fa als usuaris interns com externs.

En els primers dies d'implementació es tractarà d'una versió de prova per tal d'anar ajustant els possibles petits problemes que, inevitablement, apareixen en  un treball d'aquest tipus. No obstant, encara podeu consultar la web antiga des de l'adreça: www.2eps.udl.cat.